Chocomania Body Scrub

                             

                       The Body Shop Chocomania Body Scrub, 200 ml, 195 kronor

Äntligen!

Jag har varit sugen på The Body Shops Chocomania Body Scrub sedan den lanserades tidigare i år och nu har jag till slut kommit mig för att köpa den. Just den produkten verkar också vara den av chokladseriens produkter som fått flest jämna omdömen av vad jag har hört och läst. 

Min förhoppning är att den är precis så som jag hört att den ska vara – en mjuk skrubb som gör ett bra jobb, men inte är för rivig utan fungerar för mig som har känslig hy, ger mjukhet och att doften inte blir för tung så att den biter sig fast för envist. Lagom är bäst, helt enkelt.

Jag är inget fan av The Body Shop sedan tidigare och därför ska det bli kul att se om den här skrubben faller Fröken Morran i smaken. Det är ju choklad, så man vill ju gilla den här... 

Hittills ger jag doften godkänt. Längre än så har jag inte kommit i provandet. Men recension kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...