Here we go again...

Dags för kvartsfinal tre nu. Kan inte säga att jag är särskilt hoppfull om att det ska gå att vända det här. Tyvärr. Men en vinst i kväll förändrar faktiskt allt, så det är bara att... be en bön?

Eller be en bön? Nej vänta. Jag tror det finns fler saker jag kan göra. Turtrosorna är förstås på och nu tar jag på mig joggingskorna, spurtar upp till pizzerian och köper chips. DET känns som en fullgod hjälp!

Heja MODO!

---

Alla tummar kommer dessutom att fortsätta hållas i morgon när Sidney Crosby gör comeback. Mycket efterlängtat!


Puss MODO Hockey och Sidney Crosby! Och den som kan hjälpa mig i den sedvanliga beslutsångesten om vad jag ska göra med mitt håååår. Brunt, blont? Kapa lite?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...