Inte på topp

I dag är en sådan dag då det bara vill gå fel. Först gick jag upp klockan sju, la mig sedan igen vid klockan tio för att piggna till inför att gå i jobba nu i eftermiddag. Resultatet blev förstås att jag vaknade ännu mer trött. Jag hoppade in i duschen med en förhoppning om att slå nytt snabbhetsrekord men insåg när jag kom ut att jag satt nytt rekord i seghet.

Och nu sitter jag här och orkar inte göra mig klar. Det enda jag orkar är att vara nervös inför i morgon. Slutspel, inte slutspel? I morgon kväll vet vi. Och tiden fram till dess är jävligt lång. Jag försmäktar. 

Avslutar med att visa en penna jag och Ems hittade på stan:



Väldigt uppenbart att den här pennmakaren kände just mig och tänkte på mig, inte sant?


Kommentarer
Postat av: Emelia

Men jag måste säga att det sista stämmer; du sprider enormt mycket glädje! Om det är med mening eller inte har jag ingen aning om.

2012-03-05 @ 21:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...