Tips: appen C25K

Det sker några gånger per år. Lite för många, kan det nog vara. Jag tar tag i saken och bestämmer mig för att komma i gång med träningen. Nu igen.

Problemet är bara att det brukar ta stopp i princip i starten. Det är ju så mycket som ska ställa till det. Ni vet, det är skador som stoppar en, sjukdomar som tvingar en att hålla sig stilla i soffan, övermäktigt med jobb som håller en ifrån joggingspåren, fel kläder, tidsbrist överlag... Och en hel del teve-program som krockar just den tiden jag hade tänkt träna.

Men nu har jag bestämt mig. Den här gången ska jag inte sluta.

Till min hjälp har jag appen C25K som ska hjälpa mig att komma i form. Nu måste man visserligen göra själva jobbet med att springa själv (tipsa gärna om ni vet någon app som faktiskt gör att man slipper den bördan!!!), men här har vi ett bra träningsprogram och dessutom en smart grej som säger åt dig vad du ska göra och när du ska göra det. På det viset är det större chans att det blir gjort.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Halloj! Kul blogg :)



Jag skulle vilja tipsa om min sida där jag säljer smycken i silver, ädelstenar och läder, www.jvalleytwig.se . Kika in där och hitta din favorit inför sommaren vettja! :) Glad Påsk!

2012-04-01 @ 22:10:33
URL: http://josshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...