Philly, Philly, Philly

Det var det. Upp som en sol, ner som en pannkaka. Ja, jag är lite bitter även om det inte kom som någon överraskning. Hela laget föll i andra rundan. Kanske hade Philadelphia hållt sig kvar om min farmor stått mellan stolparna. Och vad hände med exempelvis Giroux och Jagr? Skador? Slitna efter den tuffa serien mot Penguins? Nåja, hur som helst, stort grattis till Devils som spelat grymt.

Erik Gustafsson har tydligen fått nej till VM-spel, likaså Andreas LiljaNicklas Grossman är dock välkommen. Jag hade inte haft något alls emot att se Gustafsson i truppen, speciellt inte eftersom att han verkade väldigt sugen, men om Grossman känner sig motiverad och fräsch är det förstås han som ska in. 

Och just det, jag saknar mitt hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...