Sista avsnittet av Desperate Housewives



Jag har älskat den här serien, från början till slut. Ja, den var bättre förr, men jag har aldrig tappat intresset att följa avsnitt efter avsnitt sedan 2004. Det har till och med hänt att jag offrat hockeymatcher för att hinna se hela avsnittet.

Och nu är det slut.

Eller ja, inte helt. För när jag myste ner mig med popcorn, cookies och Pepsi för att njuta av det absolut sista avsnittet (dubbelavsnitt) kunde det förstås inte sluta annat än med misär. Efter ett konstant leende avsnittet igenom tvärstannade det med nio minuter kvar. Slutet uteblev.

Så här ligger jag nu. Med nio minuter från upplösningen. Desperat. Med ett jävla vansinnigt humör. VAAAAAAAAAA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...