Håret, nummer 6 543 839 i följetongen

Jag säger inte att mitt hår är helvetet på jorden och att det får mig att vilja köra mig själv i en köttmixer. Det blir sånt liv då. Tjat och gnat om att det finns viktigare (?!) saker i livet än mitt hår.
 
Men jag säger i alla fall att det är skapligt risigt. Topparna behöver klippas, men framför allt är det färgen som lämnar en hel del att önska. Förutom den ej så uppskattade utväxten på cirkus.. Ja vad kan den vara? Jag undviker för tillfället i allra största mån att se mig i spegeln för att undgå hårmisären, så det är svårt att veta svaret. Men jag tippar på 7 centimeter. Ja, förutom det så är det en sån där fruktansvärt opassande icke-färg.
 
Det ser ut som att jag inte riktigt kunnat bestämma mig. Ska jag vara blond eller ska jag vara brunett? Och även om detta stämmer tycker jag inte att det ska synas.
 
Så därför sitter jag med en Goldwell skumtoning i handen. Och jag behöver er hjälp over to the dark side. Ska jag tona det brunt?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja. Det tycker jag. För du är väldigt fin som brunett. Men jag röstar ändå för rosa.

Svar: Jag gick på ditt andrahandsalternativ! Nu är det brunt. :) Men det rosa får nog vänta... ;)
Morran

2012-11-19 @ 20:18:37
URL: http://iaskriverinte.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...