Morran_mrsforsberg @ Instagram

Jag har ju faktiskt varit duktig med detta Instagramandet. Det är ett väldigt passande forum för mig som är både lat och egocentrisk. Dessutom kan man (eller?) skriva hur långt man vill, till skillnad mot Twitter som visserligen är ett bra forum att träna sig i ingress-skrivandet, men ofta känns för trångt för alla mina viktiga ord.
 
Nåja! Här är lite bilder från Morran_mrsforsberg på Instagram:
 
 
 
 
 
 
   
 
Och som en liten viktig parentes: Mina bilder gör sig bäst med text. Inte bara för att de många gånger är mer eller mindre oförståeliga utan beskrivning, utan främst för att jag är så vansinnigt rolig i textform. Detta tycker åtminstone jag. Även Bankomaten. I alla fall under hot eller mutor. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...