En blandad kompott

  • Dagens avsnitt av Grey´s Anatomy var grymt. Tyckte faktiskt inte att säsongsöppningen var så där vansinnigt bra som den här underbara serien ska vara. Därför var det här ett skönt uppstamp.
  • Matt Duchene ville till MODO! Han ringde Kung Forsberg och hade hoppats få spela i sin idols klubb. Grymt roligt! Nu blev det ju inget, men jag tycker ändå att det är kul att han hade MODO som förstahandsval.
  • Kollade igenom hela utbudet av H&M:s rea. Bestämde mig för att köpa... inget. Känner mig duktig och oerhört stolt.
  • Längtar vansinnigt mycket efter att det ska bli helg så att Jojjon kommer hem på besök från England!
  • Är sugen på att spela Monopol.
  • Är nog ännu mer sugen på att shoppa loss på Ikea.
  • Ger inte full pott till Solsidan-premiären. 3 av 5 Morr, tror jag.
  • Det klassiska "jag vill ha brunt hår"-suget har infunnit sig. Livet är sig likt.

Kommentarer
Postat av: J.L

Jag med! Har köpt Wella color touch, 6/77 (deep browns), vet inte riktigt hur jag ska göra men jag längtar efter brunt hår! (Efter bara 3 veckor som blondin)

Behöver jag säga att mitt hår inte mår bra? Fast en toning ska ju reda ut svintot, hade jag hoppats på.

http://www.clickandcare.ch/coloration/wella/color-touch/color-touch-deep-browns-6/77-dunkelblond-braun-intensiv

2012-10-12 @ 16:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...