MODO fortsätter att plocka poäng

Skönt med tre nya poäng! Hockey är enormt roligt nu! Väldigt trevligt att slippa sitta och oroa sig över varje poäng och nästan med en liten klump i magen inför matcherna.
 
I dagsläget känns det som att MODO har en stabil och hög lägstanivå som gör att vi slipper de där obehagliga bottennappen och den ständiga känslan av att oturen konstant grinar oss i ansiktet.
 
Men något jag hakade upp mig på lite statistiken. Nu vare sig såg eller lyssnade jag på matchen, men stämmer det alltså att Alexander Steen gick poänglös ur den här 4-0-segern? Är det verkligen möjligt? Jag ser det som mindre troligt än att sifferdyslektikern och blindstyret Morran ska ha sett rätt i statistiken?
 
Ja, jag är inne i min rosa fluffvärld nu där MODO alltid vinner och Herr Steen gör typ 10 poäng varje match. Ganska trevligt, faktiskt.
 
---
 
Otäckt med Oscar Sundh. Läste att han har vaknat upp nu och är vid medvetande. Hoppas verkligen att det går bra med honom. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...