Lite smått oroad

Happ. Var på väg mot sängen men fastnade i soffan med ett helt vansinnigt stort orosmoln över mig. Här loggar jag glatt in på internetbanken för att föra över min lön på mina olika konton – och då finns det ingen lön där?!
 
Och efter att ha blinkat femtusensjuhundranittiotre gånger är de fortfarande inte där.
 
Nu är det inte så att jag tänkt göra ända på lönen här och nu, tvärtom. Men som den oroliga själ jag är (och som dessutom har en ovanligt lugn vecka framför mig) går jag förstås i taket av det här. Har lönekontoret nattöppet? Är det banken som tagit mina pengar? Eller hjälp, kan pengarna försvinna ut i cyberrymnden?
 
Detta skrämmande problem delar just nu topp tio-listan tillsammans med att moccarutorna kommer att hinna ta slut i morgon. Med det säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...