Tyst som i graven

Just nu ekar det lite tomt här i bloggen. För tillfället gör jag mig bättre i andra forum, som Twitter och Instagram. Jag väntar till dess att skrivlusten och blogglusten har hittat tillbaka, och det brukar den ju trots allt göra ganska snabbt. Annars är det bara att låta Kung Forsberg eller Zeb Macahan ge den konstgjord andning.
 
Nåja. I eftermiddag blir det hockey och i kväll eller i morgon är det nog äntligen dags att se Django Unchained! Bävar för att den ska vara blodig de luxe, men jag har så skyhöga förhoppningar på den att det räcker med att den levererar 10 procent för att jag ska vara nöjd.
 
Morran på vinterpromenad.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Var det dags att börja plugga snart? Eller ändrade du dig?

Svar: Ja, det blev jobb i stället. Var faktiskt sugen, men också livrädd för att plugga igen. Kändes som att jag inte skulle ha grepp om något. Men tänker som så att jag kan försöka plugga klart det där någon gång framöver, förhoppningsvis.
Morran

2013-02-13 @ 17:27:27
URL: http://iaskriverinte.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...