Sjuk och arg

Jaha, då var jag tillbaka här i bloggen. Sjuk och eländig. Feberyra, hostan från helvetet och hemma från jobbet för andra dagen i rad. Missar kvällens hockey och är för sjuklig för att orka köra i gång diskmaskinen och så vidare och så vidare.
 
Men framför allt är jag arg. För vilket jäkla helvete det är att få tag på ett rouge som upplever mina krav! 
 
För nu duger det inte med löst mineralrouge åt Morran. Det ska vara pressat. Och det ska vara med rätt ingredienser – det vill säga inte med fel ingredienser. Och så ska det ju vara en kall rosa färg som faller mig i smaken och, och det är här problemet verkligen kommer, det ska vara tillräckligt ljust och inte göra mig till påskkärring trots att jag bara nuddade rouget med borsten.
 
Men, men. Jag får ta itu med det bekymret när jag frisknat till. Nu är jag i alla fall förhoppningsvis tillbaka i bloggträsket, så ni lär säkert uppdateras i det här rouge-problemet senare.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Stackars liten då... ;)

2013-10-31 @ 13:13:44
URL: http://iaskriverinte.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...