Matematik är skit

Jag har hittat massor som skulle må bra av att flytta in i mitt hem. Men som vanligt går inte ekvationen mina ekonomiska tillgångar - vad jag vill ha ihop. Suck.


           


1. Tanktopp från Nelly, 299 kronor.
2. Armband från KyssJohanna, 245 kronor.
3. Armani Diamonds, 425 kronor.
4. Digitalkamera Samsung, 1499 kronor.

Ja, jag ville bara informera att det inte är mer än 256 dagar kvar tills min födelsedag. Ni kan ju börja shoppa redan nu. Det finns inga nackdelar med att dyka upp och ge mig ett litet paket i förtid heller, tvärtom. Vem vet, jag kanske är snäll en hel vecka?  Ur den synvineln sett så är ovansående ting inte särskilt dyra vill jag påstå.

---

Detroitseger inatt på straffar. Snälla, ta bort det där systemet med straffar så fort det är oavgjort efter fem minuters förlängning. Avgör matcherna genom spel, inte genom den där trista "lottdragningen" som alltid ska ge utslag i form av jag som bölar att "Det är inte rättvist!" Herregud, jag skämmer ju ut mig själv inför andra. Det funkar liksom inte med det här systemet.

I övrigt så är Henrik Sedin så kunglig att det inte finns ord för det. Han och brorsan hans fortsätter hela tiden att slå ihjäl den där töntiga myten om att de skulle vara överskattade gnällspikar som bara håller till i hörnen. Jag undrar när dessa två, med Henrik i spetsen, äntligen ska få det erkännandet i Sverige som de är värda? Dessutom, grattis till Mackes tusende match som firades med ett mål och i övrigt bra spel!


image136


Kommentarer
Postat av: Linda

Vi håller tummarna för att Forsberg kommer tillbaka och lirar med MODO. 40 minuter kvar till matchstart, vi hoppas att den fina trenden håller i sig, så det blir ytterligare tre poäng idag!

2008-01-19 @ 14:20:23
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Emma

Sjunde raka vore underbart! FOOORZA MODO!

2008-01-19 @ 15:02:55
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...