Min färgglada Photoshop-värld

Under tiden som jag ser All Star-matchen och håller tummarna för att bilen går till Milan Hejduk eller Rick Nash (hoppas kan man ju) så sitter jag och leker i Photoshop.

Utan tvivel borde jag göra något vettigare och mer tidsmässigt korrekt i och med att jag ska ha en webbsida klar om en vecka, men eftersom det är söndag får jag unna mig att göra det jag vill. Lite kul att tänka på vilken sjukligt duktig person jag skulle vara om jag kunde låta bli det där "idag får jag göra det jag vill"-tänket, i alla fall någon dag i veckan. Men jag rättfärdigar mitt lekande med att jag trots allt är nybörjare på PS och att all övning är bra övning.



Se bara hur snygg jag är i lite färg.




Original

De visade ett litet sammandrag från skills competition nu. Ja, det blir bara svårare och svårare att förstå varför jag inte kunnat fästa mig vid Alexander Ovechkin.

Imorgon, eller ja idag, är det ingen vanlig dag. Wayne Gretzky fyller nämligen år! Ja, nu höll jag på att glömma. Min kära vän Fröken Bitter fyller 22 år också. Jag hade gärna blivit bjuden på födelsedagsmiddag på restaurang av Herr Hockeygigant, men nu får jag nöja mig med att bjuda Fröken Bitter istället. Och så undrar Stockholmsfjollan och Den Blonda Häxan varför jag är så bitter? Ja, det kan man undra. Hm....


Kommentarer
Postat av: Fjoll

Men jag har ju tom hittat en karl åt dig! Sluta tjura nu!

2009-01-26 @ 02:09:43
URL: http://amorous.webblogg.se/
Postat av: Emma

Jag glömde låna med mig C+-kortet hemifrån så issade All Star-matchen :( Kan tänka mig att Skills var kul sammandraget, men att se direkt var rätt segt.. Ovechkins var riktigt roligt, han vet hur man fångar röster han :D

2009-01-26 @ 08:16:15
URL: http://ccm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...