Fångad i en bubbla

Jag säger som Fröken Bitter. Jag hatar bubblor och önskar att jag kunde sticka hål på min bubbla.

Det är mycket nu. För mycket. Planen om att åka till Västerås på fredag får jag stryka. Någon tid till det finns inte hur gärna jag än vill. Jag vet nämligen inte hur jag ska få ihop den här veckan med allt som ska göras på precis samma gång och där inget verkar gå att prioritera bort.

Men att skippa Västerås är kanske lika bra. Fredag den 13:e bådar ju inte gott... Vem vet vilken otur Kung Forsberg kan drabbas av då. Nej, jag får nöja mig med att se det hemifrån. Tror matchen skulle visas på TV? Kungligt i så fall. Om inte får jag ge mig till tåls till dess att han berättar hur foten känns och hur framtiden kan tänkas se ut.

Men nu var det inte det som var i fokus. Istället ska jag sluta blogga och försöka lappa ihop tiden så den räcker till. Har alltid kunnat trolla med tid så nog borde det väl kunna gå den här gången också? Nåja, adios!

Kommentarer
Postat av: Linda

Matchen visas på TV6, så där kan du se den :) Jag hade också tänkt åka till Västerås imorgon, men ligger hemma med feber och förkylning nu, så får se hur det blir imorgon.

2010-08-12 @ 18:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...