Suck, det är dyrt att vara shopaholic

I torsdags shoppades det. Målet var ett par skor och det lyckades jag uppnå och ehm... en hel del till följde med hem. Jag och Rövardotter länsade hela Karlstad på de bästa fynden.

Jag kom hem med följande:
- Fodralklänning, creméfärgad från Garden Collection
- Ljusrosa topp med bar axel och mörkrosa volang som ett axelband
- Enkel klänning med vit kjol och randig (marinblått och vitt) överdel samt guldknappar a´la sailortemat (är ju ett stort fan av den marina trenden och kör det jämt)
- Orange tublinne/axelbandslöst i oversize och med flätat band som detalj
- Svart t-shirt med Rolling Stones tungan i bling bling-stil
- Ballerinaskor som inte uppnådde många av de mål jag satt upp, men som i alla fall fick duga och har gjort det bra hittills
- Balconette-bh och trosor, beigefärgade och med en söt ljusrosa liten ros fram
- Två tunna klänningar, en turkos och en svart, passande för stranden 
- Korta grå mjukisshorts med tryck

Och utöver det blev det lite småplock och presenter till andra.



                       


Dessutom fick jag tag på mitt efterlängtade träns. Har varit och klämt på det tidigare och tyckt att lädret är helt okej för att kosta 199 kronor och jag har sett det som ett måste. Men sedan har det inte blivit av under våren. Men i torsdags gick vi in en snabbis på Hööks (var ju tvungen, har inte varit där trots att det säkert är minst ett år sedan de öppnade) och det fanns ett av de här tränsen kvar. Jag tog det, gick till kassan (Och Majk pustade ut) och så upptäckte jag att det var halva priset. Lycka! Vilket fynd.



Nu är det alltså bara att skaffa häst. Inte nog med all gammal hästutrustning som ligger och skräpar, nu när jag köpt något nytt är det faktiskt ett måste att köpa häst. Väl?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...