Nu är jag med på banan igen

I dag är det i alla fall fredag! Och löning! Vilket betyder lite shopping. Lite nätshopping från H&M nu och i morgon blir det en sväng till Birsta. Jag har siktat in mig på en hel drös med grejer från Gina men sparsam är numera mitt mellannamn, så det lär bli mer tortyr än extas av det hela.

Men efteråt kommer jag vara stolt som en tupp. Och Fröken Bitter kommer att tycka att jag är så duktig att hon stryker mig medhårs resten av veckan. Lätt värt det.

Detta beställde jag från H&M:



Men vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska gå och hämta ut min älskade Bobcat! Äntligen får min sötnos komma hem till mamma.

Kommentarer
Postat av: c..

Gud va skönt att allt som vanligt.. du förstörde nästa hela min uppfattning om världen i och med att DU missade hockey!

2010-09-24 @ 12:11:14
URL: http://fashionforoldies.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...