Önskelista: Morran vill ha och ha och ha

Tiden rinner iväg! Årets stora dag närmar sig med stormsteg. Den 30 september är det 23 år sedan jag föddes. I år önskar jag mig det här:

Nattduksbord Hemnes (vitt)
Ipod shuffle
Stövletter från H&M
Ridväst
Guldklocka
Inredningsprylar
Öronhålstagning
Hockeybiljetter
Ridlektioner
USB-minne (man kan aldrig få för många!)
Terminskort Friskis & Svettis
Velourset (plommon eller petrol)
Lanza Healing Strength Serum
Frisörbehandlingar
Glasögon



...Och förstås pengar, presentkort, småsaker, kläder, smink, hår- och hudvård, böcker, nyttosaker, ätbara saker, upplevelser och så vidare!

Ja, ungefär som det brukar se ut alltså. Och kom i håg att det minsann inte är tanken som räknas. I min värld är det bara materialla saker som har betydelse. Spring och kööööp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...