Jag fortsätter att pricka av

Kommer ni ihåg i januari när jag skrev att jag nästan var klar med skolan? Ni vet detta:



Ja, nu är seminariet avslutat (tyvärr får jag säga! De här tre dagarna har varit jätteroliga) och jag klarade mitt livs sista tenta. Ingen omtenta alltså.

Dessutom fick jag återigen så mycket beröm så att jag kunde skina som en sol trots hockeyläget. Jag är en lysande journalist, skriver gudabenådade ingresser och kan få vilket jobb jag vill och jag är bra, bra, bra. Och glad.

En annan sak som gör mig glad är att jag nu tar helg. Jag skulle egentligen jobba i eftermiddag men fick ledigt. Så nu kan jag sticka iväg och fika med gänget innan de lämnar stan. Kung!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad var det jag sa? Jag visste ju att det skulle gå bra med tentan. Tro på dig själv! Kram

2011-04-01 @ 16:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...