I have climbed highest mountains

Äntligen! Jag tror att jag kanske kan sluta att nynna på I still haven't found what I'm looking for. Stövlarna får nog godkänt!
 
Första reaktionen var att kartongen (ja, ytligheten i Morran-landet har inga gränser) de kom i var värdig en prinsessa. Perfekt för mig.
 
Andra reaktionen var att de såg riktigt fina ut i skinn och modell och absolut kändes värda priset. Riktigt välgjorda och exakt som på produktbilderna.
 
Och så sätter jag i foten och ska prova. Och så passar de! Lyckan?!
 
Enda kruxet är kanske att de är lite för formade ("kurviga") vid ankeln och påminner lite väl om ridstövlar. Kan ju dock ha en del att göra med att jag valde att prova dem med ett par vinröda manchesterjeans. Kändes aningen ridbyxe-aktiga...
 
 Vad tycker ni? Blir det godkänt? Eller ser de bara ut som ridstövlar?
Att de sitter tajt kan man ju göra något åt...
Någon gång. Kanske.

Kommentarer
Postat av: J.L

Snygga! Själv älskar jag ridsportsmodet ;)

Svar: Jo, jag också. Men de kändes nästan fööör mycket ridsport över dem. Kändes som att det såg ut som att jag gått fel. "Va, är inte detta stallet?!". Men nu har jag använt dem och kommit på att de är perfekta! :)
Morran

2012-10-07 @ 22:03:43
Postat av: morr

test

2012-11-18 @ 23:39:24
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...